Visa introduceert ‘Visa Eco Benefits’: duurzaamheidsvoordelen moedigen kaarthouders aan om klimaatbewust te consumeren

15/11/2021

Consumenten krijgen hiermee inzicht in de impact van hun uitgaven op het milieu

Amsterdam, 15 november 2021Visa (NYSE: V), expert op het gebied van wereldwijde betalingstechnologie, lanceert Visa Eco Benefits, een nieuw pakket met op duurzaamheid gerichte voordelen voor kaartuitgevende banken. Het pakket is ontworpen om kaarthouders in staat te stellen en aan te moedigen om duurzaam consumptiegedrag te vertonen.

De Visa Eco Benefits-bundel is eerst in Europa beschikbaar en wordt vervolgens in de loop van volgend jaar wereldwijd uitgerold naar klanten van Visa. Met dit nieuwe aanbod blijft het betalingstechnologiebedrijf een leidende rol spelen in het stimuleren van duurzame handel en het ondernemen van klimaatactie. Daarnaast ondersteunt de lancering de doelstellingen van klanten om tegemoet te komen aan de toenemende vraag van kaarthouders om duurzaam te leven.

Met de Visa Eco Benefits bundel kunnen Visa-uitgevers op duurzaamheid gerichte voordelen toevoegen aan bestaande Visa credit- en debetproducten, waardoor consumenten inzicht krijgen in de impact van hun uitgaven op het milieu en duurzame consumptie en gedrag worden aangemoedigd.

Lees hier het volledige, Engelstalige persbericht.