5 oktober 2015
In deze flyer vindt u best practices ter vermindering van fraude met vervalste kaarten voor transacties bij tankstations van retailers die nog geen chipkaarten accepteren.
PDF 446 KB
21 september 2015
In deze folder worden opties beschreven waarmee luchtvaartmaatschappijen aanvullende informatie kunnen verstrekken bij het boeken van bijkomende transacties, zoals bagagevergoedingen en maaltijden aan boord.
PDF 855 KB
11 september 2015
Informatie over de vooruitbetaling van producten als deze niet onmiddellijk beschikbaar zijn. Hieronder vallen vereisten inzake de toestemming van de kaarthouder, het beleid van de retailer en transactiebonnen.
PDF 537 KB
2 september 2015
Visa analyseert de onderliggende oorzaken van herhaalde schendingen en de nadelen van een "routinematige" reactie op cyberincidenten. Er worden best practices besproken om voorbereid te zijn op schendingen en om adequaat te reageren op incidenten om zo schendingen op de juiste manier te lijf te gaan.
PDF 615 KB
1 september 2015
In deze folder vindt u informatie over de acceptatie van chipkaarten in restaurants en de opties voor het toevoegen van fooien aan het uiteindelijke transactiebedrag.
PDF 585 KB
26 augustus 2015
Hoogtepunten van het symposium van Visa over betalingsbeveiliging gehouden op 12-13 augustus 2015.
PDF 2,78 MB
25 augustus 2015
Presentatie van een panel van vakdeskundigen die het belang bespreken van effectieve penetratietests. Ook het identificeren van een tester en de scope van een test passeren de revue.
PDF 547 KB
20 augustus 2015
Na 14 juli 2015 stopt Microsoft met de steun en beveiligingsupdates voor Windows Server 2003. Dit betekent meer risico voor de gegevensbeveiliging van een bedrijf dat Windows Server 2003 gebruikt. Bovendien voldoen bedrijven die vanaf 15 juli 2015 nog van deze software gebruikmaken, mogelijk niet langer aan de compliancevoorschriften van de Data Security Standards (DSS) van de Betaalkaartindustrie (PCI).
PDF 387 KB
18 augustus 2015
In deze folder worden de soorten retailers besproken die nu in aanmerking komen voor het verwerken van gegarandeerde reserveringen, en de regels die gevolgd moeten worden door retailers bij het maken van de reservering.
PDF 891 KB
17 augustus 2015
Controlelijst met best practices voor het beschermen van uw bedrijf tegen kwaadaardige onbevoegde toegang op afstand tot verkooppunt (POS)-omgevingen van retailers via verkooppunt-integrators.
PDF 90 KB
5 augustus 2015
Visa verkent bedreigingen en beveiligingsprocedures voor de bescherming van betaalkaartgegevens en persoonlijk identificeerbare informatie in de gezondheidszorg.
PDF 1,64 MB
22 juli 2015
Visa bespreekt hoe platte netwerken of netwerken zonder een adequate netwerksegmentatie het een crimineel gemakkelijker maken om zich na het binnendringen door het netwerk te verplaatsen. Een juiste segmentatie van het netwerk kan de scope, controles en kosten van PCI sterk verminderen. Er worden aanbevelingen gegeven, de voordelen en principes van netwerksegmentatie worden besproken en hoe u zich het beste kunt verdedigen tegen bedreigingen en beveiligingsproblemen van het netwerk.
PDF 1,15 MB
5 juni 2015
Visa heeft een aanzienlijke toename gedetecteerd van kwaadaardige onbevoegde toegang op afstand tot verkooppunt (POS)-omgevingen van retailers via verkooppunt-integrators.
PDF 519 KB
1 juni 2015
Een handleiding voor acquirers die contracten hebben of wensen aan te gaan met internetapotheken of websites die doorverwijzen naar internetapotheken.
PDF 1,45 MB
27 mei 2015
Meer informatie over het onderzoeksproces van Visa en inperkende procedures om betaalkaartfraude te minimaliseren.
PDF 1 MB
26 mei 2015
In deze folder worden retailers geïnformeerd over belangrijke kaartacceptatieprocedures die hen kunnen helpen met hun compliance met de Visa-regels.
PDF 601 KB
29 april 2015
Visa verkent bedreigingen die zijn waargenomen in betalingsverwerkingssystemen van e-commerce, met inbegrip van retailers, webapplicaties, en andere internet-gerichte systemen
PDF 1 MB
21 april 2015
Operationele procedures en speciale diensten voor autoverhuurbedrijfsmanagers, baliemedewerkers en marketingprofessionals.
PDF 3,6 MB
21 april 2015
Operationele procedures en speciale diensten voor hotel- en accommodatieprofessionals.
PDF 4,4 MB
15 april 2015
Een incidentresponsplan is cruciaal om te reageren op een gegevenslek en betaalomgevingen verder te beschermen
PDF 1,1 MB
25 maart 2015
Bevindingen over gegevenslekken en risicobeperkende maatregelen voor kleine retailers.
PDF 331 KB
5 maart 2015
In dit document vindt u wijzigingen in de regels voor geschillenbeslechting met betrekking tot overtuigend bewijsmateriaal. De wijzigingen gaan op 17 oktober 2015 in
PDF 429 KB