Wat is Visa sensory branding?
Visa sensory branding gebruikt waar mogelijk animaties, geluid en trillingen om te bevestigen dat een Visa-aankoop is goedgekeurd.
Ontdek de voordelen

Snelle en gemakkelijke betalingen
Maak betalingen gemakkelijker. 87 procent gaf aan dat hun transactie snel en gemakkelijk was.¹

Merkinnovatie
Laat een blijvende indruk achter. 82 procent van de gebruikers ervaart hun betalingservaring als innovatief. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Nieuwe verkoopkansen voor u
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integratie Visa sensory branding

SDK’s
Integratie voor iOS, Android en web. SDK’s (software development kit) voor Visa sensory branding bevatten alleen frontend animatie-, geluids- en haptische bestanden. Aanpassingen omvatten kleur, grootte, geluid en haptische trillingen.
Lokale integratie
Ontwerpelementen en animatiespecificaties zijn ook beschikbaar. Elementen kunnen worden aangepast aan uw betalingsoplossing.

Digitale merkvereisten van Visa
Ontdek hoe u verplichte Visa-merkelementen in uw digitale betalingservaring kunt integreren. U kunt ervoor zorgen dat de kracht van het Visa-merk u helpt om innovatief te blijven, uw relevantie te behouden en uw klanten in staat te stellen te zijn waar ze maar willen.
Veelgestelde vragen
-
Alle drie de elementen van Visa sensory branding (geluid, animatie en haptische trillingen) werken samen om een goedgekeurde Visa-transactie te bevestigen. Ze moeten allemaal worden opgenomen, indien ze ondersteund worden door de betaalhardware.
-
Visa sensory branding moet onmiddellijk starten na een goedgekeurde Visa-transactie met een oplaadbare Visa-prepaidkaart, Visa-debetkaart of Visa-creditcard.
-
Ja. De klantervaring moet consistent zijn, ongeacht de Visa-kaart die wordt gebruikt.
Voor meer informatie over Visa sensory branding kunt u een e-mail sturen naar [email protected]