Wat is Visa sensory branding?
![A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.](/dam/VCOM/global/pay-with-visa/images/sensory-video-cover-1600x900.jpg)
Visa sensory branding gebruikt waar mogelijk animaties, geluid en trillingen om te bevestigen dat een Visa-aankoop is goedgekeurd.
Ontdek de voordelen
![Woman merchant handing customer her card after completing sale.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-fast-easy-payments-400x225.jpg)
Snelle en gemakkelijke betalingen
Maak betalingen gemakkelijker. 87 procent gaf aan dat hun transactie snel en gemakkelijk was.¹
![Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-brand-innovation-560x316.jpg)
Merkinnovatie
Laat een blijvende indruk achter. 82 procent van de gebruikers ervaart hun betalingservaring als innovatief. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Nieuwe verkoopkansen voor u
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integratie Visa sensory branding
![A woman and a man looking at a tablet together.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-sensory-branding-sdks-800x450.jpg)
SDK’s
Integratie voor iOS, Android en web. SDK’s (software development kit) voor Visa sensory branding bevatten alleen frontend animatie-, geluids- en haptische bestanden. Aanpassingen omvatten kleur, grootte, geluid en haptische trillingen.
Lokale integratie
Ontwerpelementen en animatiespecificaties zijn ook beschikbaar. Elementen kunnen worden aangepast aan uw betalingsoplossing.
![](/dam/VCOM/global/run-your-business/images/mobile-visa-card-800x450.jpeg)
Digitale merkvereisten van Visa
Ontdek hoe u verplichte Visa-merkelementen in uw digitale betalingservaring kunt integreren. U kunt ervoor zorgen dat de kracht van het Visa-merk u helpt om innovatief te blijven, uw relevantie te behouden en uw klanten in staat te stellen te zijn waar ze maar willen.
Veelgestelde vragen
-
Alle drie de elementen van Visa sensory branding (geluid, animatie en haptische trillingen) werken samen om een goedgekeurde Visa-transactie te bevestigen. Ze moeten allemaal worden opgenomen, indien ze ondersteund worden door de betaalhardware.
-
Visa sensory branding moet onmiddellijk starten na een goedgekeurde Visa-transactie met een oplaadbare Visa-prepaidkaart, Visa-debetkaart of Visa-creditcard.
-
Ja. De klantervaring moet consistent zijn, ongeacht de Visa-kaart die wordt gebruikt.
Voor meer informatie over Visa sensory branding kunt u een e-mail sturen naar [email protected]